Поръчка на продукт
1. Влезте в "МАГАЗИН".
2. Натиснете върху меню "КАТЕГОРИИ".
3. Изберете желаната от Вас категория или под-категория.
4. Изберете продукт.
5. Натиснете върху избрания продукт, за да получите повече информация.
6. Когато сте готови да закупите продукт, въведете желаното количество във формата и натиснете "ДОБАВИ КЪМ КОЛИЧКАТА ".
7. След като натиснете "ДОБАВИ КЪМ КОЛИЧКАТА" ще се изпише "ПРОДУКТА Е ДОБАВЕН В КОЛИЧКАТА".
8. Избрания от Вас продукт вече се намира в "КОЛИЧКА".
9. "КОЛИЧКА" се намира в горния десен ъгъл на страницата.
10. Натиснете "ПРОВЕРКА НА КОЛИЧКАТА".
11. Ще видите избрания/те продукт/и, количеството, единичната цена на продукта/ите и крайната цена на поръчката.
12. Изберете вида на доставката чрез куриерска фирма СПИДИ и по техните тарифи - Икономична (2 работни дни) или Експресна (1 работен ден). Внимание! Сумата за транспорта се заплаща от клиента. Само при заявки на продукти над 150 лв., транспортът е за сметка на Търговеца.
13. Натиснете "ПРОДЪЛЖИ".
14. В "ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПОРЪЧКАТА" въведете:
- име и фамилия - задължително поле
- e-mail адрес - задължително поле
- телефон за връзка - задължително поле
- град - задължително поле
- точен адрес за доставката - задължително поле
- пощенски код - по желание
- допълнителна информация - по желание
15. Вдясно се визуализира Вашата поръчка и избрания начин на доставка.
16. Метод на плащане - методът на плащане е зададен автоматично - "НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ".
17. След като попълните задължителните полета в "ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПОРЪЧКАТА", натиснете "ПОТВЪРДИ ПОРЪЧКАТА ", за да завършите своята поръчка.
18. На екрана ще се изпише "БЛАГОДАРИМ ЗА НАПРАВЕНАТА ПОРЪЧКА", Вашето име и номера на поръчката.
19. Натиснете "ПРОДЪЛЖИ НАПРЕД" - така Вашата поръчка е завършена и ние сме получили Вашите данни и желаните от Вас продукти.
20. На посочения от Вас e-mail ще получите потвърждение за направена поръчка, с описание и номер на заявката. Внимание! В графата за транспорт ще видите стойност 0, което означава, че транспортът не се поема от Търговеца и ние не го таксуваме! Само при заявки на продукти над 150 лв., транспортът е за сметка на Търговеца.
21. Възможно е наш оператор да се свърже с Вас на посочения телефон в случай, че има някакъв проблем с Вашата поръчка, даден продукт не е в наличност или за уточняване на допълнителни условия и детайли.
ПРИЯТНО ПАЗАРУВАНЕ !